Kas ir nepārtraukta pilnveidošanās vadības sistēmu kontekstā.

Kas ir nepārtraukta pilnveidošanās vadības sistēmu kontekstā
Nepārtraukta pilnveidošanās ir būtiska dažādu vadības sistēmu standartu prasība. Nepārtraukta pilnveidošanās ir iestrādāta tādos visiem pazīstamos standartos, kā ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 50001:2018; ISO 45001; ISO 27001 u.c.
Uzņēmuma vadītāji, kas profesionālajā darbībā ir saskarušies ar kādu no vadības standartiem ne vienmēr pilnībā izprot nepārtrauktas pilnveidošanās prasības būtību, jēgu un nepieciešamību. Tai pat laikā, Starptautiskās standartizācijas organizācijas (ISO)politikā ir norādīts: “Nepārtrauktai pilnveidošanai jābūt iestrādātai uzņēmuma attīstības mērķos.”
Vienkāršiem vārdiem paskaidrojot, nepārtraukta pilnveidošanās uzņēmuma kontekstā ir darbs pie ražošanas produkta, vai sniegtā pakalpojuma nepārtrauktas uzlabošanas. Nepārtrauktas pilnveidošanas idejas pamatā ir izpratne par to, ka mēģinot nodrošināt statisku nemainīgu kvalitātes līmeni, necenšoties uzlabot procesus uzņēmums saskarsies ar kvalitātes kritumu un konkurētspējas zaudēšanu. Nepārtraukta pilnveidošanās sevī iekļauj zināmus riskus, kas saistīti ar pārmaiņām, taču ilgtermiņā tie atmaksājas.
Par piemēru var salīdzināt divus sportistus, no kuriem viens izmanto vienas un tās pašas treniņu metodes, nemainīgu ekipējumu un pārtiku. Otrs sportists, iespēju robežās, paralēli pārbaudītām metodēm integrē sportiskās izaugsmes procesā jauninājumus. Ilgtermiņā otrais sportists pie citiem līdzīgiem apstākļiem noteikti sasniegs vairāk.
Nepārtraukta pilnveidošanās jābalsta uz procesu un izpildījuma mērāmību.
Sazināties ar mums
Kleistu iela 11 k-1 – 104, Rīga, LV-1067
40003473847
LV40003473847
A/S DNB banka
RIKOLV2X
LV54RIKO0002930166791